Ha ez bejön, rá sem ismerünk a fővárosi kötöttpályás közlekedésre

Döntött a kormány, új kisföldalatti-kocsik, közösségi kötöttpályás hálózatba kötött HÉV-vonalak és Fradivárosi vasúti megálló, valamint új vasúti pálya lesz – ha végigviszi a kormány az ügyeket.

  • hvg.hu hvg.hu
Ha ez bejön, rá sem ismerünk a fővárosi kötöttpályás közlekedésre

Megtette a kormány az első lépéseket több közlekedésfejlesztési területen, a Magyar Közlönyben kulcsfontosságú kötöttpályás projektekről született döntések szerepelnek. Korszerűsítenék a kisföldalattit Budapesten, és új kocsikat is beszereznének (arról, hogy nálunk gyártsunk HÉV-et, földalattit, már sokat pletykáltak, forrást is biztosított a kormány, cselekvési terv is van, de problémák is bőven akadnak) 2016 végén már elkezdtek lerobbangatni a jelenlegi kocsik.

A ráckevei HÉV-et bekötnék az egységes fővárosi kötöttpályás hálózatba, a csepelit pedig a fővárosi villamoshálózatba.

Épül még egy elővárosi vasúti megálló a Népligetben Népliget–Fradiváros néven, és Kelenföld–Ferencváros között háromvágányú vasútvonalat is kialakítana a kormány.

(Napi)

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

A végtelen lehetőségek iparága

Az űrgazdaság egyre szélesebb lehetőségeket kínál már a kisebb cégek számára is. Pályázati források is rendszeresen elérhetők a vállalkozások számára.