Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Miután a Lufthansa közölte, nem veszi meg a Niki-légitársaságot, úgy tűnt, a világ egyik leghíresebb autóversenyzője, az osztrák Niki Lauda által alapított légiforgalmi cég csődbe megy, most azonban két érdeklődő is jelentkezett a húsz utasszállítógéppel közlekedő vállalat megvételére.
A Niki-légitársaság utolsó gépe szerdán este landolt és azóta a cég minden utasszállító repülője a földön vesztegel, mert a vállalat csődbe jutott- írja az inforadio.hu.
A Lufthansa szerdán közölte: az Európai Bizottság versenypolitikai főigazgatósága által támasztott kifogások miatt mégsem vásárolja meg a Niki légitársaságot és ezáltal az időközben csődbe jutott Air Berlin osztrák leányvállalata is fizetésképtelenné vált, aminek következtében a cég mintegy ezer alkalmazottját is a munkanélküliség fenyegeti.
Most azonban mind a cég alapítója, a közismert egykori osztrák autóversenyző, Niki Lauda, valamint a brit utazási vállalat, a Thomas Cook is jelezte, hogy készen áll a csődbe jutott légiforgalmi vállalat megvételére.Az idő azonban igencsak sürget, mert a Niki le- és felszállási engedélyei már csak további egy hétre érvényesek, márpedig a rendkívül forgalmas repülőtereken a le- és felszállási időrések aranyat érnek.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A Blinken OSA Archívum most közzétett dokumentumai mindennél beszédesebbek.