Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Régi motorosok kapják a sorosozásra és migránsozásra a pluszpénzt, ez a kormányköntösbe bújtatott Fidesz-propaganda már hagyományosan nem üti ki a biztosítékot az Állami Számvevőszéknél.
Immáron hetedszer jut tőkefröccshöz a Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKH) kormánykampánya. A de facto sorosozás és menekültezés költségeire most 7 millárd forintot kap a hivatal, értesült a 24.hu. Tavaly november óta 20 millárd forintot költött erre a Rogán Antal vezette Kabinetiroda.
A közbeszerzést Balásy Gyula cégei nyerték, a New Land Media Kft. és a Lounge Design Kft. – ők már visszatérően nyernek az ilyen pályázatokon, és az MNB-nél és az MFB-nél is elég jól fekszenek.
Lesznek alvállalkozók is, a Kód Piac-, Vélemény- és Médiakutató Intézet Kft., valamint p2m Consulting Szolgáltató és Tanácsadó Kft. – nem is csoda, mert a New Land Mediának mindössze három alkalmazottja van, ahogy arra a 444 korábban rámutatott.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Itt a 7-es számú digitális polgár. Vétel.