Milliárdokat vitt el a Voks 2025 gyártása és postázása
Az összegben a hirdetésekre költött közpénz még nincs benne.
Az összegben a hirdetésekre költött közpénz még nincs benne.
Wossala Rozina például Szingapúrba utazott, hogy a laborban készített húsokról kérdezzen meg helyi szakértőket – ám a vállalatnak arról nincs információja, hogy az utazás költségeit ki állta.
Az államalapítás évfordulóját ünneplő hatnapos rendezvénysorozat fénypontjaként 46 ezer töltetet lőnek el, mintegy 3 milliárd forintért.
A szokásos tendergyőztes Balásy Gyula cége több mint 10 milliárd forintért bonyolítja a rendezvényeket, ehhez jöhet még további milliárdokért a tűzijáték.
A Miniszterelnöki Kabinetiroda azt is elárulta, bíztak abban, hogy az emberek becsületesek, és nem szavaznak kétszer.
Miközben a MÁV klímával felszerelt megerősítő buszainak közel negyedét a miniszterelnök vejének érdekeltségébe tartozó Pannon Busz-Rent állítja ki, az állami vasúttársaság idén már mintegy 350 millió forintot költött el baráti cégeknél hirdetésekre.
A K-Monitor kiderítette, hogy a Szánthó Miklós vezette Alapjogokért Központ 100 millió forintot költ logózott reklámajándékokra, többek között 2000 pár titokzoknira, 1000 flakon naptejre, illetve 100 sajtkéskészletekre. Jogosan merül fel a kérdés, hogy mi szükség lehetett ezekre, hogyan lehet ezeket hasznosítani. Ez nem hagyta nyugodni a Duma Aktuál csapatát sem, így jutottunk el oda, hogy Magyarországon a McDonalds’ban dolgozni is kiváltság vagy hogy milyen veszélyeket rejt egy logózott diótörő vagy mit szívna ki Kasza Tibor Kiszel Tünde köldökéből egy hipotetikus magyar celebpartyn.
Hadházy Ákos feltételezésével ellentétben viszont nem kellett présháznak „hazudni” az épületet, mert az ingatlan lakóház besorolású.
A független képviselő szerint a telek a Balaton-felvidéki Nemzeti Park védett területén fekszik.
A kormány kedvenc plakátosa idén 18 milliárd forint osztalékot vett fel a cégeiből.
A 650 milliós CPAC mellett további 252 millióról van szerződésük idén Szánthó Miklóséknak Balásy Gyula cégeivel.
A Balásy Gyula-féle Lounge Event szervezte meg a populista dzsemborit.
A Lounge Design Kft-ből felvett 4 milliárd forint után a New Land Mediából tovább 5, a Lounge Event Kft-ből pedig még 9 milliárdos osztalékot vett ki a kormánykommunikációs közbeszerzéseken rendre verhetetlen Balásy Gyula.
A Lounge Design Kft. 2024-ben is szépen fialt Balásy Gyulának, megint összejött pár floridai luxuslakás ára.
Az állami propagandából jól megélő reklámszakember a 444.hu szerint mai árfolyamon 2,4 milliárdért vásárolta a két óceánparti ingatlant.
A külügyminisztérium nettó egymilliárd forintos keretösszegért rendelt zászlókat, rendezvényeszközöket és kapcsolódó szolgáltatásokat Balásy Gyula cégétől.
Egy év alatt 2000 milliárd forinttal nőtt a 100 leggazdagabb magyar vagyona, a leggyorsabban azok gyarapodtak, akik a legközelebbi kapcsolatban vannak a hatalommal: Mészáros Lőrinc másfélszeresére, Tiborcz István és Jászai Gellért közel kétszeresére növelte vagyonát.
A kormány célja, hogy „külföldi állampolgárok, a nemzetközi véleményformálók és döntéshozók is értesüljenek a kabinet álláspontjáról és intézkedéseiről. De a keretből Balásy Gyuláék a Digitális Állampolgárság Programot is népszerűsíteni fogják.
Balásy Gyula cégei nem tudnak hibázni, ha közbeszerzésekről van szó – és ha Rogán Antal minisztériuma írja ki őket.
Úgy tűnik, Mészáros Lőrinc, ha akarna, se tudna elugrani a közbeszerzések elől. De nem csak őt tömik ki: ha csupán a top 4 szereplőt nézzük, akkor is hozzájuk kerül az állami pénzeső 25 százaléka.