Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A cél, hogy az áruházak elemezhessék, mely területekről érkeznek a vásárlóik.
Egyre több áruházban bevett gyakorlatnak számít, hogy fizetéskor a pénztárosok elkérik a vevők irányítószámát. De vajon miért teszik ezt? A Pénzcentrum megkérdezte a lakberendező, illetve barkács óriás IKEA-t és Praktikert, hogy ők például mire használják a kasszások által begyűjtött adatokat.
A Praktikernek azért van szüksége az irányítószámhoz tartozó forgalmi adatok kinyerésére, hogy optimalizálhassa az akciós kiadványok kiküldéseit. Az IKEA egyrészt a bemutatótermek inspirációs kínálatának kialakításával, másrészt a katalógusának célzottabb kiküldésével indokolta az irányítószám lekérést.
Mind a Praktiker, mind pedig az Ikea arról számol be, hogy a vásárlók általában készségesek és megadják irányítószámukat, így gyakorlatilag elhanyagolható azon vásárlók száma, akik nem teszik meg ezt.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.