Gondoskodó munkaadó – Adjon-e lakáscélú támogatást a cég a munkavállalóinak?
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
Zugló vasútállomás és környéke tipikusan egy olyan pont a XIV. kerületben, ahol sok mindent terveztek már, de sosem lett belőle semmi, így pusztul az egész, úgy, ahogy van. Ha egyszer lenne rá tényleges szándék és forrás, modern közlekedési csomóponttá lehetne átépíteni a Thököly út-Hungária körút kereszteződést illetve annak környékét a vasúttal együtt.
2013-ban már az is nagy újdonságnak számított, hogy felújították a Thököly út Hungária körút és Mexikói út közötti szakaszát, amelyen akkor már szinte alig lehetett már haladni a sok kátyú miatt. Tovább javult a helyzet, amikor átépítették az 1-es villamos pályáját, akkor is felszámoltak jó néhány úthibát.
Egyébként minden maradt a régiben: a csomópontot kifejezetten elcsúfítja az ott lévő lepukkant bírósági épület, Zugló vasútállomás állapota pedig kritikán alul. Kifejezetten koszos, lerobbant, nem akadálymentesített és külön figyelmet érdemel a peronhoz vezető lépcsők felé tákolt „védőtető”.
Amíg napirendben volt a 4-es metró Keleti pályaudvar és Bosnyák tér közötti szakaszának építése, Zugló vasútállomásnál intermodális csomópont kialakítását tervezték. Ebből végül semmi sem lett. Aztán felmerült, hogy feltámasztják a Thököly úti villamost és tovább építik a pályát Rákospalotáig, de ez is dugába dőlt aztán.
Vitézy Dávid, a BKK volt vezérigazgatója, a Közlekedési Múzeum főigazgatója szerdán Facebook-oldalán tette közzé a Várostervezési Napok 2018 győztes pályaművét Zugló vasútállomás újragondolásáról. Vitézy Dávid zsűritag volt a versenyen. A győztes pályamunka animációja szerint lebontanák a lerobbant bírósági épületet, eltüntetnék a vasúti hídnál lévő középperonos buszmegállót, üvegborításos, több vágányos vasúti megállót alakítanának ki, ami közvetlen kapcsolatot kapna a felszín alatt futó metróvonalhoz.
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
A kamatcsökkentést követően megugrott az érdeklődés a Széchenyi Kártya Max Plusz beruházási hiteltermékei iránt.
„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.
Novák Előd szerint a Fidesz hülyét csinál magából.
Hosszú hallgatás után jelentkezett a kormányközeli közvélemény-kutató.
A műsorvezető kiáll a szombati felvonulók mellett és drukkol, hogy békés legyen a rendezvény.
Nehéz-Posony Kata, a HVG ügyvédje minden kérdésre válaszol.
A jelentős indulótőkével is megtámogatott alapítvány már dátumot sem mond, mikorra várható a régóta ígért beruházás.