Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
154 milliárd forintot biztosít az Unió a legforgalmasabb fővárosi közlekedési vonal teljes infrastruktúrájának felújítására.
Az Európai Unió támogatja a 3-as metró korszerűsítését, a kohéziós alapból 473,4 millió eurót, azaz csaknem 154 milliárd forintot fordít a budapesti 3-as metróvonal teljes infrastruktúrájának a felújítására.
Ez több, mint a Tarlós István sokat emlegetett 137,5 milliárd forint – ekkora összeget garantált a kormány a metrófelújításra, függetlenül attól, hogy Brüsszel rábólint-e a projektre, vagy nem.
Corina Cretu regionális politikáért felelős román biztos a bejelentéskor elmondta, a kohéziós politika keretében nyújtott támogatásnak köszönhetően a vonalon utazó naponta több mint félmillió utas, Budapest lakói és "a gyönyörű magyar fővárosba látogató turisták" jobb szolgáltatásokban részesülhetnek, korszerű és gyorsabb metróval utazhatnak a jövőben.
Az összegből kicserélik a pályát és a sínrögzítőelemeket, a vonalon található mind a húsz állomás és a teljes világítási rendszer megújul.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A járművek hivatalosan „kulcsos autók”, azaz megfelelő vezetői döntés esetén bármelyik dolgozó használhatja – például az elnökség tagjai is.
Napi luxi.