szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Bizonyos szolgáltatások akadoznak, mert a bank komplex digitális rendszercserét végzett.

A rendszercsere még június 29-én kezdődött, és hivatalosan július 5-ig tartott, az ügyfelek egy része azonban továbbra is fennakadásokat tapasztal. Az Azenpenzem.hu azt írja, sokan még mindig nem tudják használni a bank online csatornáit, akad, aki 11 napja nem tudja elküldeni az utalásait.

A lapnak a pénzintézet azt írta, még korábban, az átállásról szóló közleményükben rögzítették, hogy "valószínűsíthető, hogy az ügyfélérdeklődés növekedése miatt az MKB Bank kommunikációs csatornái a következő napokban, időlegesen, a megszokottnál nehezebben lesznek használhatóak".

A bank kedden újabb közleményt adott ki, amelyben elismerték, hogy az ügyfelek szűk rétegénél bizonyos szolgáltatások esetében, időszakosan előfordulhat lassabb vagy korlátozottabb ügyintézés. Az ilyen eseteket kivizsgálják.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!