Dadog az MKB rendszere, nehézkes az ügyintézés

Bizonyos szolgáltatások akadoznak, mert a bank komplex digitális rendszercserét végzett.

  • hvg.hu hvg.hu
Dadog az MKB rendszere, nehézkes az ügyintézés

A rendszercsere még június 29-én kezdődött, és hivatalosan július 5-ig tartott, az ügyfelek egy része azonban továbbra is fennakadásokat tapasztal. Az Azenpenzem.hu azt írja, sokan még mindig nem tudják használni a bank online csatornáit, akad, aki 11 napja nem tudja elküldeni az utalásait.

A lapnak a pénzintézet azt írta, még korábban, az átállásról szóló közleményükben rögzítették, hogy "valószínűsíthető, hogy az ügyfélérdeklődés növekedése miatt az MKB Bank kommunikációs csatornái a következő napokban, időlegesen, a megszokottnál nehezebben lesznek használhatóak".

A bank kedden újabb közleményt adott ki, amelyben elismerték, hogy az ügyfelek szűk rétegénél bizonyos szolgáltatások esetében, időszakosan előfordulhat lassabb vagy korlátozottabb ügyintézés. Az ilyen eseteket kivizsgálják.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Mennyit ér a cégem?

A cégértékelés egy bonyolult, összetett folyamat, vannak azonban széles körben elfogadott értékelési módszerek, amelyek erre alkalmazhatók.