Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Kevés idegesítőbb érzés van annál, mint amikor egy zacskóban több a levegő és kevesebb a chips a vártnál – írta az Independent.
Így volt ezzel az egyik marketingcég, a Siege Media alapítója, Ross Hudgens is. Ezért úgy döntött, véget vet a talánynak, megnézi, melyik márka esetén átlagosan mennyi a csomagban található burgonyaszirom és ehhez képest mennyi a levegő.
Ezt találta:
A marketingguru ez alapján arra hívja fel a figyelmet, hogy végre itt a kulcs, vegye mindenki a kezébe, ha az árérték arányosan szeretne vásárolni.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.