Sűrűn kéri az elnézéseket a Ryanair a vasárnapi, újabb botrány után

A cég állítja, az érintett utasok hátrahagyott bőröndjei már úton vannak tulajdonosaikhoz. De mi lesz azokkal, akik el sem utaztak?

  • hvg.hu hvg.hu
Sűrűn kéri az elnézéseket a Ryanair a vasárnapi, újabb botrány után

Két vasárnapi Budapest-Las Palmas Ryanair-járatnál sem sikerült megoldani, hogy az utasok csomagjai elutazhassanak az utasokkal. A Ryanair szűkszavúan reagált a vasárnapi botrányos esetre.

"Bizonyos berakodási problémák miatt pár táskát nem sikerült a gépre berakodni. Az érintett csomagokat most szállítják az érintett utasoknak Las Palmasba, őszintén elnézést kérünk az okozott kellemetlenségért."

A cég hallgat arról, hogy fogják kártalanítani azokat, akik végül nem utaztak el, illetve a többiket, akik a meghirdetett indulási időhöz képest csaknem három órával később tudtak elindulni. A cég állítja, a csomagok úton vannak, amit azért nehéz elhinni, mert értesüléseink szerint a múlt héten pórul járt utasoknak egy hét elteltével sem sikerült még megkapniuk a csomagjaikat.

A Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége szerint a cég gyakorlata súlyos probléma, a poggyász késése miatt is kártérítés jár.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.