szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A cég állítja, az érintett utasok hátrahagyott bőröndjei már úton vannak tulajdonosaikhoz. De mi lesz azokkal, akik el sem utaztak?

Két vasárnapi Budapest-Las Palmas Ryanair-járatnál sem sikerült megoldani, hogy az utasok csomagjai elutazhassanak az utasokkal. A Ryanair szűkszavúan reagált a vasárnapi botrányos esetre.

"Bizonyos berakodási problémák miatt pár táskát nem sikerült a gépre berakodni. Az érintett csomagokat most szállítják az érintett utasoknak Las Palmasba, őszintén elnézést kérünk az okozott kellemetlenségért."

A cég hallgat arról, hogy fogják kártalanítani azokat, akik végül nem utaztak el, illetve a többiket, akik a meghirdetett indulási időhöz képest csaknem három órával később tudtak elindulni. A cég állítja, a csomagok úton vannak, amit azért nehéz elhinni, mert értesüléseink szerint a múlt héten pórul járt utasoknak egy hét elteltével sem sikerült még megkapniuk a csomagjaikat.

A Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége szerint a cég gyakorlata súlyos probléma, a poggyász késése miatt is kártérítés jár.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!