Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Az április-júniusi időszakban 14 százalékkal drágultak a lakóingatlanok.
Az unió statisztikai hivatalának (Eurostat) hétfőn kiadott jelentése szerint az Európai Unió egészében és az euróövezetben egyaránt 4,2 százalékkal nőttek a lakóingatlanárak éves összehasonlításban az április-júniusi időszakban. Az első negyedévhez képest az EU-ban 1,6 százalékkal, az euróövezetben pedig 1,7 százalékkal kúsztak feljebb a lakásárak.
Az első negyedévben az Európai Unióban és az euróövezetben is 4,1 százalékkal drágultak a lakóingatlanok éves összevetésben, negyedéves összehasonlításban pedig 0,4 százalékos, illetve 0,3 százalékos emelkedést mértek.
A 28 tagú Európai Unión belül éves összevetésben Magyarországon ugrottak meg legnagyobb mértékben, 14,0 százalékkal a lakóingatlanárak április-júniusban, majd Luxemburg következik 11,4 százalékkal. A harmadik helyezett Horvátországban 10,4 százalékkal drágultak a lakóingatlanok. Csak Olaszországban csökkentek az árak, 0,2 százalékkal.
Negyedéves összehasonlításban minden országban áremelkedést mértek, a legnagyobbat Lettországban (5,6 százalék), Luxemburgban (5,1 százalék) és Cipruson (4,2 százalék). Magyarországon negyedéves szinten 1,6 százalékos volt az emelkedés üteme, jelentősen lassult az első negyedévi 5,0 százalékhoz képest.
Az Eurostat csak Görögországról nem rendelkezik adatokkal.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.