Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Nem tudott egyelőre megállapodni a főváros és a kormány a kerékpárverseny finanszírozásáról.
Több tételt is Budapestre terhelne a kormány a Giro d’Italia májusi rajtjáról – írta meg a Népszava. A világ egyik legnagyobb kerékpárversenye a tavasszal Magyarországról rajtol, az első három szakasza lesz itt, közülük a legelső Budapesten.
Révész Máriusz kormánybiztos, valamint a főváros vezetői folyamatosan tárgyalnak a költségekről és a rendezésről. A kormánybiztos azt mondta a Népszavának: nem lesz egyszerű beleférni a 7,8 milliárd forintos keretösszegbe, „de mindenképpen tartani kívánjuk a kereteket”. Azt nem árulta el, hogy pontosan mekkora összeget kér Budapesttől, de a lap szerint több száz millió forintos nagyságrendről van szó.
Gy. Németh Erzsébet főpolgármester-helyettes erre úgy reagált:
Fontosnak tartjuk, hogy legyenek nemzetközi versenyek a fővárosban, de ezen nem kerülhetnek egy fillérébe sem az itt élő polgároknak.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Arról kérdeztük a tiltakozókat, szerintük mit szimbolizál az uradalom.