Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
A koronavírus új korszakot hozott: Európa-szerte rászoktak az online vásárlásra az emberek, igaz, Magyarországon valamivel kevésbé.
A magyarok 40 százaléka immár használ streaming szolgáltatást, a fitnesz edzések (20 százalék) és az online múzeumlátogatás (15 százalék) mellett itthon a stand-up előadások (30 százalék) és az online koncertek (35 százalék) is nagyon népszerűek – derült ki a Mastercard felméréséből, amely szerint még mindig van némi elmaradás Európa többi részétől, ahol átlagosan 58 százalék streamel, 24 százalék látogat múzeumokat a virtuális térben, az online edzők aránya pedig 26 százalék.
A kutatásból kiderült az is, hogy magyar válaszadók 39 százaléka bankol most először online (Európában 37 százalék), 25 százalék ismerkedik a főzés rejtelmeivel (Európa 31 százalék), a harmadik legnépszerűbb új online tevékenység pedig az otthoni tanulás: minden ötödik válaszadó keres ilyen lehetőséget magának vagy családtagjainak.
A Mastercard kutatása szerint minden tizedik európai (10 százalék) tanul kódolást, az arány megegyezik a magyar eredménnyel.
Európában 36 százalékkal növekedett az alapvető cikkeket online vásárlók száma, a legnépszerűbbek
A magyarok körében az első helyen
A felmérés szerint összességében jóval több európai (57 százalék) mondja azt, hogy soha nem költött ennyit online, mint magyar (35 százalék).
A hvg.hu-nak a napokban zárult a nagy karantén-kutatása, az eredményekről itt olvashat:
Bezárkóztak, szorongtak, kicsit híztak, kicsit szegényebbek lettek - így élték meg olvasóink a veszélyhelyzetet
Magyarországon néhány ezer fertőzöttet tartanak nyilván, ám a koronavírus-járvány a társadalom egészét testközelből érinti. A hvg.hu felméréséből kiderül, olvasóink mekkora hányada veszítette el az állását, hányan küzdenek napi szinten szorongással, de arról is megkérdeztük őket, mit gondolnak a veszélyhelyzetben meghozott intézkedésekről. A hvg.hu nagy karanténkérdőívének első értékelése.
Az online fizetés biztonsága érdekében az európai megkérdezettek négyötöde (81 százalék) lehetőség szerint ismerős kereskedőknél vásárol, ez az arány a magyaroknál 84 százalék. Európában 80 százalék ellenőrzi a webhelyek vagy vásárlók véleményét (magyar arány 85 százalék), és egyharmaduk (31 százalék) felveszi a kapcsolatot az új vagy ismeretlen kereskedővel a vásárlás előtt – a magyarok 33 százaléka tesz így.
A kutatást a Mastercard megbízásából a Fly Research készítette 2020. májusában 15 európai országban, 7,500 megkérdezett bevonásával.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
A családja körében hunyt el Ozzy Osbourne 76 évesen. Az egykor zűrös életű rocklegenda alig két hete adta le minden idők második legtöbb bevételt termelő jótékonysági koncertjét. Számos egészségügyi problémája volt, Parkinson-kórban is szenvedett.
Az amerikai elnöknek Jeffrey Epsteinnel kapcsolatban olyan összeesküvés-elmélet ellen kell védekeznie, amilyenekhez korábban ő szoktatta a most dühös táborát.