Itt az új MNB-program: jön a minősített vállalati hitel
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
A koronavírus új korszakot hozott: Európa-szerte rászoktak az online vásárlásra az emberek, igaz, Magyarországon valamivel kevésbé.
A magyarok 40 százaléka immár használ streaming szolgáltatást, a fitnesz edzések (20 százalék) és az online múzeumlátogatás (15 százalék) mellett itthon a stand-up előadások (30 százalék) és az online koncertek (35 százalék) is nagyon népszerűek – derült ki a Mastercard felméréséből, amely szerint még mindig van némi elmaradás Európa többi részétől, ahol átlagosan 58 százalék streamel, 24 százalék látogat múzeumokat a virtuális térben, az online edzők aránya pedig 26 százalék.
A kutatásból kiderült az is, hogy magyar válaszadók 39 százaléka bankol most először online (Európában 37 százalék), 25 százalék ismerkedik a főzés rejtelmeivel (Európa 31 százalék), a harmadik legnépszerűbb új online tevékenység pedig az otthoni tanulás: minden ötödik válaszadó keres ilyen lehetőséget magának vagy családtagjainak.
A Mastercard kutatása szerint minden tizedik európai (10 százalék) tanul kódolást, az arány megegyezik a magyar eredménnyel.
Európában 36 százalékkal növekedett az alapvető cikkeket online vásárlók száma, a legnépszerűbbek
A magyarok körében az első helyen
A felmérés szerint összességében jóval több európai (57 százalék) mondja azt, hogy soha nem költött ennyit online, mint magyar (35 százalék).
A hvg.hu-nak a napokban zárult a nagy karantén-kutatása, az eredményekről itt olvashat:
Bezárkóztak, szorongtak, kicsit híztak, kicsit szegényebbek lettek - így élték meg olvasóink a veszélyhelyzetet
Magyarországon néhány ezer fertőzöttet tartanak nyilván, ám a koronavírus-járvány a társadalom egészét testközelből érinti. A hvg.hu felméréséből kiderül, olvasóink mekkora hányada veszítette el az állását, hányan küzdenek napi szinten szorongással, de arról is megkérdeztük őket, mit gondolnak a veszélyhelyzetben meghozott intézkedésekről. A hvg.hu nagy karanténkérdőívének első értékelése.
Az online fizetés biztonsága érdekében az európai megkérdezettek négyötöde (81 százalék) lehetőség szerint ismerős kereskedőknél vásárol, ez az arány a magyaroknál 84 százalék. Európában 80 százalék ellenőrzi a webhelyek vagy vásárlók véleményét (magyar arány 85 százalék), és egyharmaduk (31 százalék) felveszi a kapcsolatot az új vagy ismeretlen kereskedővel a vásárlás előtt – a magyarok 33 százaléka tesz így.
A kutatást a Mastercard megbízásából a Fly Research készítette 2020. májusában 15 európai országban, 7,500 megkérdezett bevonásával.
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
Mit mutatnak a kutatási adatok? Kell aggódni a munkahelyek elvesztése miatt?
Változásokat jelentettek be a Demján Sándor Tőkeprogramhoz kapcsolódó Demján Sándor Tanácsadási Voucher Programban.
A cégértékelés egy bonyolult, összetett folyamat, vannak azonban széles körben elfogadott értékelési módszerek, amelyek erre alkalmazhatók.
Mennyivel növekszik egy férfi értéke, ha tizenöt centivel magasabb? Mennyi esélye van párt találnia egy társkeresőn egy kedves, átlagosan kinéző, átlagosan jól kereső nőnek, ha nincs semmi speciális tulajdonsága? Mi a társkeresés beépített kockázata? Egy harminckilenc éves nő még harmincasnak számít? Kritika a Többesélyes szerelem című filmről.