Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A magyarok harmada jobban megnézi most, min spórolhat, mint a járvány előtt.
Tartósan átalakultak a lakosság fogyasztási szokásai a járvány hatására, a forgalom jócskán elmarad a korábbi várakozásoktól a kkv-k tapasztalatai szerint – írta a Világgazdaság.
A lap a Marketing Commando reprezentatív kutatását idézi, amely szerint a lakosság egyharmada jobban megnézi, hogy mire költ, inkább tartalékol a korlátozások feloldása után is. Ez a pénzügyileg tudatosabbá váló csoport számos területen lényegesen kevesebbet költ, 62 százalékuk szórakozásra és kikapcsolódásra fordít kevesebbet, 60 százalékuk a ruházkodásra, 37 százalékuk pedig a szépségápolásra.
A kutatás szerint a válaszadók 28 százaléka inkább a nagy alapterületű üzletekben és a széles választékot kínáló webplázákban vásárol, és csak a 15 százalékuk választja a kisboltokat és a kisebb választékot kínáló, kevésbé közismert webáruházakat.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A tranzakciós illeték kiterjesztése jelentősen átalakíthatja a Revolut és más neobankok vállalati díjstruktúráját.
Adózási és adatszolgáltatási kötelezettségek 2025. július 16. és 2025. augusztus 31. között.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.