szerző:
hvg.hu/MTI
Tetszett a cikk?

A magyarok harmada jobban megnézi most, min spórolhat, mint a járvány előtt.

Tartósan átalakultak a lakosság fogyasztási szokásai a járvány hatására, a forgalom jócskán elmarad a korábbi várakozásoktól a kkv-k tapasztalatai szerint – írta a Világgazdaság.

A lap a Marketing Commando reprezentatív kutatását idézi, amely szerint a lakosság egyharmada jobban megnézi, hogy mire költ, inkább tartalékol a korlátozások feloldása után is. Ez a pénzügyileg tudatosabbá váló csoport számos területen lényegesen kevesebbet költ, 62 százalékuk szórakozásra és kikapcsolódásra fordít kevesebbet, 60 százalékuk a ruházkodásra, 37 százalékuk pedig a szépségápolásra.

A kutatás szerint a válaszadók 28 százaléka inkább a nagy alapterületű üzletekben és a széles választékot kínáló webplázákban vásárol, és csak a 15 százalékuk választja a kisboltokat és a kisebb választékot kínáló, kevésbé közismert webáruházakat.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!