szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az ellenzéki összefogás oldalán 247 millió forintot költöttek el a közösségi oldalon a választás előtti héten.

Választás 2022
Működik-e a sokadik ellenzéki összefogás-recept? Meggyőző tud-e lenni Márki-Zay Péter? Vagy marad minden a régiben, és győz a Fidesz, legfeljebb kétharmada nem lesz? Vagy akár az is? Egyáltalán: le lehet győzni ma Magyarországon Orbán Viktort? Belelendült a választási kampány, mi pedig minden pillanatát követjük. Tartsanak velünk!
Friss cikkek a témában

A választást megelőző héten totális fideszes fölény volt érzékelhető a közösségi médiában, ugyanis minden szinte ide sorolható szereplő növelte a költéseit – derül ki a 444 összesítéséből. A lap rámutatott: a Mediaworks több mint 93, a Fidesz 76, a Megafon 72 milliót hirdetett el egyetlen hét alatt, a kampányhajrában.

Kitérnek arra is, hogy az utolsó héten a kormányoldal 472 millióval növelte költéseit a Facebookon, de rajtuk kívül a Gattyán-féle Megoldás Mozgalom és a Mi Hazánk is nagyon pörgött. Bár a Mi Hazánkot letiltotta a Facebook, viszont voltak más oldalaik is, például Dúró Dóráé. Az ellenzéki összefogás oldalán 247 millió forintot költöttek el a Facebookon a választás előtti héten.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!