Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az Európai Bizottság vizsgálatot indít annak tisztázására, sért-e uniós jogot, hogy Mészáros Lőrinc és Szíjj László érdekeltségei kaptak 35 évre szóló koncessziós jogot a teljes magyarországi gyorsforgalmi úthálózat üzemeltetésére.
Vizsgálja az Európai Bizottság (EB) a 35 évre szóló magyar autópálya-koncessziós szerződést, hogy kiderüljön, sért-e uniós jogot. Erről Ursula von der Leyen, az EB elnöke tájékoztatta a Demokratikus Koalíció (DK) európai parlamenti képviselőjét, Rónai Sándort.
Rónai Sándor a Facebook-oldalán azt írta, “májusban derült ki, hogy Orbán oligarchái, Mészáros és Szijj László érdekeltségi köre kapta meg 35 évre a magyar autópályák üzemeltetését. Csakhogy azt azóta sem sikerült megtudni, hogy a kormány milyen számításokkal igazolja a sokezer milliárdos bizniszt, megéri-e a magyaroknak, vagy csak egy újabb lopásról van-e szó.”
A hvg.hu is írt róla, hogy a koncessziós szerződés alapján évente és kilométerenként 96,2 millió forintért Mészáros Lőrinc és Szíjj László érdekeltségei fogják üzemeltetni 2057-ig a teljes magyarországi gyorsforgalmi úthálózatot. Cserébe az első tíz évben még építeniük/bővíteniük kell 550 kilométer utat.
Rogán Antal a 35 éves autópálya-koncesszióról: Inkább Mészáros, mint egy külföldi
Évente és kilométerenként 96,2 millió forintért Mészáros Lőrinc és Szíjj László érdekeltségei fogják üzemeltetni 35 évig a teljes magyarországi gyorsforgalmi úthálózatot. Cserébe az első tíz évben még építeniük/bővíteniük kell 550 kilométer utat. Rogán Antal szerint örvendetes, hogy van Magyarországon olyan szereplő, aki felnőtt a feladathoz, és azt még a mostani nehéz körülmények közt is képes vállalni.
A pályázat eredményét bejelentő Rogán Antal miniszter arra reagálva, hogy Szijj Lászlóék köre és más, jól ismert alvállalkozók nyerték a tendert, korábban azt mondta,
lehet szíjjlászlózni meg mészároslőrincezni, de ezek a szereplők mindig versenyen nyertek el megbízásokat, és jelen esetben jobb, hogy ők nyertek, mintha egy külföldi nyert volna.”
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Részletesen bemutatjuk az ilyen esetben felmerülő kötelezettségeket, amelyekkel számolni kell.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Július 1. fontos határidő a megváltozott a gazdasági tevékenységek egységes ágazati osztályozási rendszerének (TEÁOR) változása miatt.
Nem csak a Pride-felvonulás előtt volt erősen kusza a jogi helyzet, a demonstráció után is egymást érik a kérdések. Ha az utolsó pillanatig bírsággal riogatták a résztvevőket, akkor mi, miért és kinek az utasítására változott a menet napjára? Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
2021 óta az 55 fontos csúcsról 10 fontra csökkent a Wizz Air részvényeinek árfolyama.
A Tisza Párt elnöke szerint pár hónap alatt összeomlott a költségvetés.
A volt igazságügyi minisztert tanúként hallgatta meg a bíróság a Schadl-ügyben.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
A gyanúsított és az áldozat együtt indult Nagykanizsáról Ausztriába.
A biztos pártválasztóknál 44-37-re vezet a Tisza a Fidesszel szemben.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A Messinai-szoros alig pár kilométer, ennél jóval hosszabb hidat is képesek már építeni a szakemberek.
A rendező a 15 év után leköszönő Máté Gábort váltja.