Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A Keleti pályaudvarnál kisiklott IC műszaki mentése miatt alapból nagy változások vannak a vonalon, ezt súlyosbítja tovább a tragédia.
Elgázolt egy embert Mezőkövesdnél a Kassáról Hatvanba tartó, Miskolcról 7:38-kor továbbindult Hernád InterCity (IC 189), írja a Mávinform Facebook-oldala.
A helyszínelés ideje alatt – várhatóan 11 óráig – egy vágányon szünetel a forgalom Mezőkeresztes–Mezőnyárád és Mezőkövesd között.
A Budapest–Hatvan–Miskolc–Sátoraljaújhely-vonalon 20-30, esetenként 30-40 perccel hosszabb menetidőkre lehet számítani.
Mezőkövesd felsőn mindkét irányban az A vágánynál állnak meg a vonatok.
A vasárnap a Keleti pályaudvarnál kisiklott IC miatt további korlátozások is vannak a Budapest–Hatvan–Miskolc-vonalon:
Ennél még jóval több korlátozás van érvényben a Keletinél történt baleset miatt, ezekről itt lehet tájékozódni:
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
„Én itt már minden »hülyére« szavaztam. Értelmes, világlátott, anyagilag stabil helyzetben lévő embernek szerintem tilos politikai párt közelébe mennie itthon” – mondja a magyar „orr”. HVG-portré.
Dopeman a „Jó arcok”-at, Kocsis Máté a „Zebra” nevű kört vezeti. Na de melyik kört vezetheti Schmidt Mária?
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Kellemes zenei aláfestés jellemzi, egy mosolygó pap is felbukkan benne.