Magyarországi vásárlóknak is hirdet már egy szlovákiai hipermarket

Az infláció és a magas magyar áfa miatt megélénkült bevásárlóturizmus olyan méreteket öltött, hogy a Kaufland már külön magyar nyelvű honlapon hirdeti a Szlovákiában olcsóbban megvásárolható termékeit.

  • hvg.hu hvg.hu
Magyarországi vásárlóknak is hirdet már egy szlovákiai hipermarket

Magyarországi vásárlóknak is hirdet már egy szlovákiai hipermarket – szúrta ki a Telex. „Kis utazás, nagy spórolás minden család számára” – olvasható azon a honlapon, amit a Szlovákiában is működő hipermarketlánc, a Kaufland hozott létre.

A honlap célja, hogy a magyarországi vásárlókat tájékoztassa, hogy a magyar árakhoz képest mennyi mindent lehet náluk olcsóbban megvásárolni. Ezt igazolja, hogy az újságok nem csak magyar nyelvűek, de a termékek árait forintban is feltüntetik, illetve kifejezetten a szlovák-magyar határ menti üzletekbe szólnak.

A magyarországi infláció és a magas áfa, valamint az egyes termékekre kiszabott magasabb jövedéki adók miatt olyannyira megélénkült a bevásárlóturizmus, hogy már májusban voltak olyanok, akik Székesfehérvárról, vagy Dunaújvárosból jártak át Szlovákiába, sőt, vannak, akik nem is autóval, hanem vonattal járnak át vásárolni.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Orbánék lopva az egyénre terhelik a kockázatokat, és piacosítják a családpolitikát 

Orbánék lopva az egyénre terhelik a kockázatokat, és piacosítják a családpolitikát 

Cunamiként zúdítja a kormány a támogatásokról szóló bejelentéseket az emberekre a Pride miatti blamázs óta, hátha ezzel szavazókat nyer vissza. Pedig ezek a támogatások valójában azt mutatják, hogy az állam továbbra is igyekszik kivonulni a szociálpolitikából, és az egyénre próbál hárítani minden felelősséget – mondja Kramarics Szandra, a HUN-REN Társadalomtudományi Kutatóközpont kutatója.