Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Az Egyesült Államokat és az Európai Uniót kettős mércével vádolta meg a klímatalálkozó házigazdája.
A rendezvénynek otthont adó Azerbajdzsán elnökének beszédével indult az ENSZ bakui klímacsúcsa kedden, Ilham Alijev rögtön ki is használta a lehetőséget, hogy beszóljon azoknak, akik számon kérik országát az olaj- és gázexport miatt – számolt be a Sky News. Alijev “Isten ajándékának” nevezte a két fosszilis tüzelőanyagot, és arról beszélt, hogy nem kellene hibáztatni az országokat azért, amiért piacra viszik a természeti erőforrásaikat.
Alijev szerint nem korrekt dolog Azerbajdzsánt olajállamnak nevezni, miközben a világ olaj- és gáztermelésének kevesebb mint egy százalékáért felel. Az azeri elnök az Európai Uniót és az Egyesült Államokat azzal vádolta meg, hogy a történelem legnagyobb kibocsátóiként kettős mércét alkalmaznak azokkal az országokkal szemben, amelyek bevételeik jelentős részét az olajnak és a gáznak köszönhetik.
Az azeri költségvetés 60 százaléka származik a fosszilis tüzelőanyagokból, az ország exportjainak pedig 90 százalékát teszi ki az olaj és a gáz. Azerbajdzsán ennek ellenére elkötelezett a zöld átállás mellett – mondta Alijev, hozzátéve, hogy az csak “realisztikusan” valósítható meg.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.