Szétszedik a HUN-REN kutatóhálózatot: négy központ az ELTE-hez kerül
Még kérdés, hogy az intézetek által használt akadémiai ingatlanegyüttes is átkerül-e.
Az év első öt hónapjában 59 százalékkal több kötelező biztosítást kötöttek, mint tavaly ilyenkor.
Fokozatosan emelkedik a villanyautók száma Magyarországon. Az idei első 5 hónap végén közel 77 ezerre rúgott a tisztán elektromos személyautók száma a hivatalos adatok szerint, szemben az egy évvel korábbi 53 ezerrel, vagyis egy év alatt 43 százalékos növekedés következett be.
A növekedés a Netrisknél is látható, hiszen a múlt évben 3200, az idén viszont már több mint 5000 elektromos autóra kötöttek kötelező felelősségbiztosítást a tulajdonosok, üzembentartók január elejétől május végéig, ami 59 százalékos növekedést jelent éves alapon – közölte a biztosító.
Az autók után fizetendő átlagdíj ugyanakkor egy év alatt sem emelkedett, továbbra is 52 ezer forint maradt. A Netrisk adatai szerint a legtöbb kötelezőt Teslákra kötötték, a második helyen áll a Nissan, majd a BMW következik. A top 10-es listán helyet kapott még a BYD, a Hyundai, a Volkswagen, a Renault, a Kia, a Dacia és az Opel – mondta Besnyő Márton, a Netrisk ügyvezető igazgatója.
Figyelemre méltó, hogy még az új elektromos autók tulajdonosai körében is elhanyagolható azok száma, akik cascót kötnek a járműre, a Netrisknél ezt például csak 500 autóra tették meg, ami az összes biztosításnak mindössze a 10 százalékát jelenti. Ennek átlagdíja egy év alatt 1,5 százalékkal, 230 ezer forintra nőtt.
Még kérdés, hogy az intézetek által használt akadémiai ingatlanegyüttes is átkerül-e.
Ellenzéki össztűz zúdult a Parlamentben a miniszterelnökre.
Bói Loránd 2022 óta dolgozott a tárcánál.
A hatóságok vizsgálják, hol kaphatta el a súlyos betegséget.