Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az érintetteknek átképzést ajánlanak, 187 ezer forintos havi jövedelemmel.
Gyurcsányt, Ukrajnát és Brüsszelt is emlegeti a kormány abban a közleményben, amelyben arra reagált, hogy hétfőn 1700 dolgozónak mondott fel a Dunaferr utódcége, a Dunarolling Dunai Vasmű, ami a brit-indiai Liberty Steel kezében van.
Gyurcsány Ferencék ukrán-orosz kézbe adták a Dunaferrt, amit a brüsszeli szankciók tönkretettek
– így kezdődik a kormany.hu-n megjelent közlemény. Azzal folytatják, hogy a kormány célja, hogy a vasmű dolgozóinak legyen állása és megélhetése, összesen mintegy 33 milliárd forint támogatást nyújtottak a munkahelyek megőrzéséhez és a bérek biztosításához.
A közlemény szerint a kormányhivatal képzési lehetőségeket biztosít azok számára, akik új munkahelyet szeretnének találni, és ennek érdekében felvették a kapcsolatot a régió kiemelt foglalkoztatóival. A képzésben résztvevőknek a kormány legalább a minimálbér 70 százalékának megfelelő havi támogatást biztosít, ami jelenleg 186 760 forint, legfeljebb 12 hónapra. A 60 év feletti munkavállalóknak pedig külön programot indítanak, igény szerint részmunkaidős foglalkoztatási lehetőségekkel.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A magánintézményben elhelyezett kisfiúért havonta 220 ezer forintot fizetett a család.
Hol máshol lehet együtt lógni egy pingvinkolóniával, megkóstolni néhányat a világ legjobb borai közül, és élvezni a tengerparti kilátást egy hegy tetejéről?
A járművek hivatalosan „kulcsos autók”, azaz megfelelő vezetői döntés esetén bármelyik dolgozó használhatja – például az elnökség tagjai is.
A Szovjetunió szétesése és a hidegháború vége óta soha nem volt ennyire feszült viszony a NATO és az orosz hadsereg között.