Nem félünk eléggé
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Egyelőre rövid szakaszon kísérleteznek a megoldással, mely 10 Celsius fokos különbséget is jelenthet.
A klímaváltozás miatt nyaranta most már mediterrán állapotok uralkodnak Magyarországon, vasúti szempontból mediterrán kihívások elé állítva a vasúti közlekedést, az új kihívásokra pedig mediterrán válasszal kísérletezik a MÁV. Erről beszélt Hegyi Zsolt vezérigazgató egy vasárnapi videóban – maga a mediterrán megoldás pedig nem más, mint hogy fehérre festik a síneket.
A konkrét megoldást Olaszországból vette át a MÁV, próbaüzemnek Bükkösd térségében, a pécsi fővonalon fújtak fehérre egy sínpár-szakaszt. Azért itt, mert az elmúlt években itt voltak a legnagyobb hőhullámok, melyek miatt 60 km/h-s korlátozást kellett bevezetniük. A fehér máz viszont ezt megelőzheti, akár 10 Celsius fokkal is csökkentheti a sínszál hőmérsékletét, 60 helyett “csak” 50 fokra melegszik fel így.
Ha beválik a megoldás, akkor a MÁV a mostani tesztidőszak után jövőre beépíti a működésébe.
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
A Tisztelet Társasága alapítója hosszú betegség után halt meg, 54 éves volt.