Kiberbiztonság: Meddig kell elkészülnie a kötelező auditnak?
A kiberbiztonsági követelmények teljesítése érdekében további fél év felkészülési időt kaptak az érintett szervezetek.
Hamisított márkák kirakataival tarkított utca a fő látványosság a kínai Wuxi-ban, amelytől az ingatlantulajdonosok az értékesítés fellendülését várják a környéken.
A kirakatokat, amelyek a világszerte ismert és kedvelt márkákra kívánnak hajazni, a "ZARE", a "H&N", az "APPLA" és a "SFFCCCKS" feliratok díszítik, és bár ezekben a formáikban is jogsértőek, a kínaiak mégis előszeretettel alkalmazzák őket a márkafelismerésre hivatkozva - írja a South ChinaMorning Post.
A hamisított termékeket döntő többségben a külföldiek keresik, akik ízlésének kielégítésére külön iparág épült, legfőképpen a ruházkodás terén. A Wuxiban található üzletek azonban azokat a kínaiakat akarják megcélozni, akik a "vásárlási hangulat" mindennapos átélése miatt szívesen költöznének az üzletek feletti lakásokba vagy azok közvetlen környezetébe.
A ZARE és a H&N teljesen üresek és azok is maradnak tehát, mindez csak egy újító marketingfogás a leleményes kínai ingatlanosoktól a világ legnagyobb fogyasztói társadalmának vásárlói attitűdjére alapozva.
A kiberbiztonsági követelmények teljesítése érdekében további fél év felkészülési időt kaptak az érintett szervezetek.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Az öröklés előkészítése, a vagyon átruházása bonyolult, tudatosságot igénylő folyamat – különösen akkor, ha működő cég is van a javak között.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
A képviselő úgy tudja, hatalmas széf van mögötte.