Nem félünk eléggé
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Az Al Maktoum Pekinget és Atlantát is lehagyhatja hamarosan.
Csaknem 36 milliárd dollárt, 10700 milliárd forintot szán Dubaj második repülőterének fejlesztésére – írja a Bloomberg. A hírügynökség forrásai úgy tudják, az összeg jelentős részét hitelből igyekszik előteremteni a közel-keleti emírség. A beruházás a Dubai World Central részeként valósulhat meg a következő 12 évben, a 140 négyzetkilométeres városfejlesztésés része az Al Maktoum repülőtér is.
A Bloomberg úgy tudja, a légikikötő a belvárostól 60 kilométerre található fejlesztés nyomán a világ legnagyobb reptere lehet, amely akár évi 220 millió utast és 16 millió tonna teherszállítmányt fogad. Jövőre még „csupán” 90 millió utassal számolnak, ez is majdnem a duplája a 2010-es forgalmi adatoknak. A gyors felemelkedés annak köszönhető, hogy az Al Maktoum jelentős átszállóhely lett az Ázsia és Európa, illetve Amerika közötti légi forgalomban.
Az éves szinten tíz százalékot meghaladó növekedéssel a dubaji nemzetközi repülőtér már az új fejlesztés elkészülte előtt a világ legforgalmasabb légikikötője lehet, leghagyva Pekinget és Atlantát – erről Paul Griffiths, az Al Aktoum vezérigazgatója beszélt októberben.
Az Al Maktoumnak egyébként magyar kötődése is van: 2013-as átadása után az első ott landoló gép a Wizz Air utasszállítója volt.
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Lassan valóban eljön az ideje annak, hogy a cégvezetők mérlegeljék, mit kezdjenek az MI kínálta lehetőségekkel.
Egyelőre nem, de ez nem jelenti azt, hogy adott esetben nem éri meg a cégnek ilyen számlával rendelkeznie.
Milyen tényezők befolyásolják a haj egészségét? Mekkora mértékű hajhullás a normális? Valóban más a férfiak és a nők hajritkulása? És mit tehetünk, ha már megtörtént a baj? Erről is beszélgettünk a HVG egészségpodcastjának legújabb adásában.
Legfeljebb 50 millió forintot lehet majd felvenni 3 százalékos kamaton.
A NER fői nagyvállalkozója csak a kockázatosnak ítélhető közbeszerzések keretében akár 2,2 ezer milliárd forint járadékot zsebelt be bő tíz év alatt.
Jogerős ítélet kötelezi az intézményt, hogy elárulja: ki keresett azon, hogy egy magáncégnek fizető betegek soron kívül részesülhettek az állami kórház szolgáltatásaiból.
Milyen autó képes erre egyáltalán?
Tíz évet kaphat, amiért két esetben is szállítóként működött közre prostitúcióban.