szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

A Magyar Televízió Zrt. hirdetéseken keresztül párbeszédet szeretne kezdeményezni a nézőkkel. A médium vezetői olyan visszajelzéseket várnak, amelyben a nézők elmondják, hogy mit jelent számukra, miért fontos a közszolgálati tévé - közölte Rudi Zoltán, a médium elnöke.

Az MTV ezután is folytatni fogja kampányát, amely arra irányítja rá a nézők figyelmet, hogy ne dőljenek be annak a téves állításnak, hogy a kereskedelmi televíziók minden igényt kielégítenek – mondta Rudi Zoltán.

A közszolgálati médium kedden egész oldalas hirdetést jelentetett meg négy országos napilapban, ebben a csatorna elnöke levelet intéz a nézőkhöz. A közszolgálati médium kampányának célja, hogy a nézők elgondolkodjanak azon, miért szükséges egy erős, független közszolgálati médium létezése – tette hozzá az elnök.

Azt várjuk a nézőktől, hogy mondják el javaslataikat, tegyék meg észrevételeiket a közszolgálati csatornával kapcsolatban. A beérkező visszajelzéseket pedig az MTV menedzsmentje összegyűjti és megfontolja – tette hozzá az elnök. Az MTV képernyőjét nem lenne illendő arra használni, hogy a médium fontosságát hangsúlyozzuk, viszont ezt a hirdetéseseken keresztül meg lehet tenni – indokolta a hirdetések közzétételét Rudi Zoltán.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

MTI Itthon

Simon András alelnök otthagyja az MTV-t

Közös megegyezéssel szerződést bontott a Magyar Televízió (MTV) Rt. és Simon András műsorokért felelős alelnök - közölte Holub Katalin szóvivő.

MTI Választás 2006

MTV: nem kaptak a pártok a hirdetési csomagból

A parlamenti választások kampányidőszakában minden országos listát állító szervezetnek 245 alkalommal biztosít kedvezményes politikai hirdetési lehetőséget a Magyar Televízió. Az erről tartott sajtótájékoztatón azonban nem tudták kisorsolni a kedvezményes csomagokat, mivel még egyetlen pártnak sem volt országos listája.