szerző:
MTI / hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Belügyminisztériumnál kivizsgálják, miért nem segített az egyik mobilszolgáltató a tárca tájékoztató üzenetének továbbításában a téli mentés alatt - mondta Pintér Sándor miniszter az ATV Egyenes Beszéd című műsorának pénteken. bár nem említette, melyik cégről van szó, a Telenor elismerte, nem továbbította az üzenetet, de a hvg.hu kérdésére a cég nem kommentálta az ügyet.

Pintér Sándor hamarosan kivizsgálja, hogy a három nagy mobilszolgáltató közül az egyik miért nem tett eleget kérésüknek, vagyis miért nem küldte el tájékoztató üzenetüket az utakon elakadt autósoknak.

A miniszter szerint a cég előfizetőinek az eset után végig kell gondolniuk, továbbra is ügyfelei kívánnak-e maradni egy olyan vállalatnak, amelyik nem segít nekik baj esetén.

A tárcavezető köszönetet mondott ugyanakkor az információt "szívességből" továbbító szolgáltatóknak, akik reményei szerint nem számlázzák majd ki az államnak az üzenetek költségét.

Bár Pintér a beszélgetés során nem mondta, melyik cégről van szó, a Telenor a hvg.hu kérdésére elismerte, hogy a társaság volt az a szolgáltató, amely nem küldte el a belügyi sms-eket.

A Telenornál a hvg.hu-val azt közölték, hogy a Belügyminisztériumtól informális megkeresést kaptak. Megvannak a jogi és szakmai indokai annak, hogy nem teljesítették ezt a kérést. Mindezt nagyon szívesen megosztják a belügyminiszterrel, a jelenlegi helyzetben nem tartják ízlésesnek, hogy a nyilvánosság előtt üzenjenek egymásnak.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!