szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

A Jobbik reményt szeretne mutatni a sárdobálás helyett. Magyarországnak le kell váltania az elmúlt 24 évet - véli Vona Gábor.

A Jobbik megkezdte a felkészülést a jövő évi országgyűlési, európai parlamenti és önkormányzati választásra - jelentette be szerdai sajtótájékoztatóján az ellenzéki párt elnöke. Vona Gábor közlése szerint pártja optimistán készül a választásokra, amelyeken szeretne meglepetést okozni. Kiválasztották a Jobbik 106 egyéni országgyűlési képviselőjelöltjét, 2010-hez hasonlóan ismét Szabó Gábor pártigazgatót választották meg országos kampányfőnöknek, és megkezdődött az egyéni jelöltek felkészítése.

A Jobbik pozitív üzenetekre, a "remény megmutatására" és programja bemutatására készül, nem pedig "sárdobálásra", ahogyan azt szerinte a Fidesz és az MSZP teszi. 

Az ellenzéki párt három fő témára koncentrál majd a kampányban: a megélhetésre, ezen belül is a munkahelyteremtésre, a közbiztonságra és az elszámoltatásra. Magyarországnak le kell váltania az elmúlt 24 évet, és "aki változást akar, az jobbikos" - fogalmazott Vona Gábor. Ismertette: egy életképes, programképes és kormányzóképes alternatívát szeretnének mutatni azoknak, akik kiábrándultak az elmúlt 23 év kormányzó pártjaiból és akik Vona Gábor szerint jelenleg már a társadalom többségét alkotják.

Álláspontja szerint a Jobbik az egyetlen párt, amelyik ki meri mondani a problémákat és meg is tudja oldani azokat.

A pártelnök-frakcióvezető elégedett a Jobbik parlamenti munkájával, szerinte megőrizték a hitelességüket és következetesek voltak. Úgy fogalmazott: az Országgyűlésben szakmailag helyt álltak, "de ha szükség volt rá, akkor képesek voltak keményen is fellépni". Szerinte ezzel a Jobbik bebizonyította, hogy képes érdemi módon részt venni a törvényhozásban és "egy ennél magasabb feladat elvégzésére is megérett".

Emellett kiemelte azt is, hogy az időközi választásokon pozitív eredményeket ért el pártja, amely a fiatalok körében kimagaslóan népszerű. Szavai szerint mivel a Jobbik kisebb anyagi forrásokkal rendelkezik, mint a Fidesz és az MSZP, a hagyományos eszközök mellett – szórólapok, plakátok – az internet és a választók személyes megkeresése lesz a kampányban a két fő eszközük.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!