szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Origo tulajdonosának anyavállalata, a Deutsche Telekom lapunkkal közölte, semmilyen ráhatással nincs az Origo belügyeire.

A hvg.hu német tudósítója a Twitteren kérdezte az Origo Zrt. tulajdonosát, a Magyar Telekom német anyavállalatát arról, hogy mit szólnak Sáling Gergő, az Origo főszerkesztőjének kirúgásához.

A Deutsche Telekom a mikroblogon közölte: a sajtó- és véleményszabadságot elengedhetetlen jognak tartják, amit nem kérdőjeleznek meg, az Origo azonban a Magyar Telekomhoz tartozik, és függetlenül dolgozik, a személyi változások pedig belső átstrukturálás eredményei, amelyre a Deutsche Telekomnak semmilyen hatása nincs. "Ez az Origo belső ügyének számít" – írták.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!
A főváros saját számításai szerint legalább 23 milliárd forintot bukik az iparűzési adó megfelezése miatt

A főváros saját számításai szerint legalább 23 milliárd forintot bukik az iparűzési adó megfelezése miatt

Három újabb egyetem kerülhet alapítványi fenntartásba

Három újabb egyetem kerülhet alapítványi fenntartásba

Fennállt a bűnismétlés veszélye, letartóztatták az SZFE-maszk miatt késelő férfit

Fennállt a bűnismétlés veszélye, letartóztatták az SZFE-maszk miatt késelő férfit