szerző:
HVG

428 csuklós buszt kellene forgalomba állítani az óránként 22 ezer utas elszállításához, ha Tarlós István tényleg leállítaná a 3-as metrót – számolta ki a HVG.

©

Ha az irányonként szükséges 214 metrópótló csuklós busz egyenletesen követné egymást, akkor a 16,3 kilométeres vonal minden 76 méterére jutna egy 16,5 méter hosszú csuklós busz, 59,5 méter szünet, majd újabb 16,5 méter busz – és így tovább. Már persze ha nem akasztanák meg az egyenletes buszáramlást a megállók. Azok mindegyikébe viszont közel fél tucat csuklósnak kellene beállnia – méghozzá egyszerre, hogy a következő zöldnél tempósan átadhassák helyüket a nyomukban sorakozó újabb fél tucatnak.

Az esetleges metróbezárás következményeiről a csütörtöki HVG ír.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
A Greenpeace a Fülkében: A magyar klímastratégia nem reagál a klímaválságra

A Greenpeace a Fülkében: A magyar klímastratégia nem reagál a klímaválságra

Változtatásokra készülnek a Diákhitelnél

Változtatásokra készülnek a Diákhitelnél

Feltűnő a mozgósítás Győrben, bevethették a listákat

Feltűnő a mozgósítás Győrben, bevethették a listákat

Irán kifelé erőt sugároz, de könnyen a Szovjetunió sorsára juthat

Irán kifelé erőt sugároz, de könnyen a Szovjetunió sorsára juthat

Ónos eső teszi még szürkébbé a vasárnapot

Ónos eső teszi még szürkébbé a vasárnapot

Marabu Féknyúz: Még hogy válságban a súlyemelés!

Marabu Féknyúz: Még hogy válságban a súlyemelés!