szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Ezek nyilván továbbra is gyermekbetegségek.

Magasan vezetik a járműhiba-statisztikát a 3-as metró vonalán közlekedő orosz metrószerelvények – derül ki abból az adatsorból, amelyet a Közlekedő Tömeg Egyesület kért ki közérdekűadat-igényléssel a BKV-tól.

A 2017. március 20. és október 30. közötti időszakban a 2-es és 4-es vonalon közlekedő, a járműpark 44 százalékát kitevő Alstom szerelvények produkálták a menetkimaradással járó hibák 23 százalékát.

A földalatti szerelvények a járműpark 24 százalékát jelentik, ezeknél jelentkezett a hibák 21 százaléka.

A maradék 32 százalékot jelentő, a 3-as vonalon járó orosz szerelvények pedig a hibák 55 százalékáért felelnek.

A statisztikákat közreadó Index megjegyezte: az orosz szerelvényeken belül az első hét hónap adatai alapján mindegy, hogy felújított vagy régi járműről van szó, a hibaarány ugyanolyan rossz.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!
Kicsi, kifejezetten európai Teslát tervezne Elon Musk

Kicsi, kifejezetten európai Teslát tervezne Elon Musk

Marabu Féknyúz: Vétó

Marabu Féknyúz: Vétó

Két és fél év múlva lehet kötelező az italospalackok visszaváltása

Két és fél év múlva lehet kötelező az italospalackok visszaváltása