szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

A kormánypárt újra elővett egy régi módszert.

Amióta Karácsony Gergely budapesti főpolgármester bejelentette, hogy a miniszterelnök-jelölt lesz, a Fidesz is aktivizálta magát: a Népszava cikke szerint a kormánypárt napok alatt milliókat költött el a közösségi média felületein, hogy rossz színben tüntesse fel Karácsonyt.

A napilap ki is emel egy videót, ebben azt sugallják a készítők, hogy a főpolgármester “valójában” Gyurcsány Ferenc embere, a szálakat pedig a volt miniszterelnök mozgatja. A videóban feltűnik a kormányoldali politikai kampányok szinte állandó szereplője, Soros György is.

A Facebook hivatalos nyilvántartása szerint május 15-e óta a Fidesz kétszer is kiemelte pénzért a felvételt, eddig 1,45 millió forintot költve rá. De a kormánypárt hét nap alatt összesen közel 7 milliót költött reklámra a közösségi médiában, ami ezen a felületen kiemelkedően nagy összegnek számít.

A lap arról is írt, hogy a statisztikák alapján a film eddig több mint egymilliószor jelent meg, és elsősorban a fővárosi és a Pest megyei lakosságot érte el, azt a réteget, amelynél a felmérések szerint a kormányoldal rosszul áll. “Azaz minden jel szerint a baloldal meglévő és potenciális választóit akarják elbizonytalanítani” – írta a Népszava.

A napilap hozzáteszi, hogy a Fidesz egy 2012 és 2014 között Bajnai Gordonnal szemben már alkalmazott és bevált taktikát alkalmaz.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!