Ötven nagyvállalat száll harcba a Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban 2009 díjért

A Magyarországon működő vállalkozások számára indított üzleti...

  • ecoline.hu ecoline.hu
Ötven nagyvállalat száll harcba a Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban 2009 díjért

A Magyarországon működő vállalkozások számára indított üzleti verseny az ügyfél-kiszolgálási kultúra fejlesztését tűzte ki fő céljául. A megmérettetés szakmai hátterét a ClientFirst Kft és a Humán Erőforrás Alapítvány biztosítja.
Minden résztvevő cég vállalja, hogy aláveti magát a négy hónapon át tartó, reprezentatív mintavétel alapján zajló, több hullámban lebonyolításra kerülő titkos próbavásárlások sorozatának. A díj odaítélése a komplex tesztek eredményei és szakmai értékelés alapján történik.

Ebben az évben az első vásárlói találkozás kerül a középpontba, a díj a személyes ügyfélkezelés színvonalára koncentrál. Az érdeklődő vállalatok június 20-áig még csatlakozhatnak a versengéshez, az ünnepélyes díjátadóra novemberben kerül sor.

A jelentkeztek cégek a banki és biztosítási, telekommunikációs, franchise, és kereskedelmi szektorokból, valamint az utazási irodák piacáról.
Ecoline

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek