Miben jobb a H&M a Zaránál?

A Bloomberg elemzői konszenzusa 4,15 milliárd korona volt.

  • ecoline.hu ecoline.hu
Miben jobb a H&M a Zaránál?

A Bloomberg elemzői konszenzusa 4,15 milliárd korona volt. Az árbevétel 23 százalékkal, 26,5 milliárd koronára nőtt.

Az eredményekhez az egy évvel korábbinál erősebb euró – a H&M bevételének több mint felét az euróövezetben realizálja – és az is hozzájárult, hogy a társaság számos új üzletet nyitott.

A májusban zárult első üzleti félévben a Hennes & Mauritz 93 új üzletet nyitott, és mindössze kilencet zárt be; egységeinek száma az időszak végén 1822 volt.

A befektetők üdvözölték a híreket. A Hennes & Mauritz részvényárfolyama a bejelentést követően két százalékkal emelkedett a stockholmi tőzsdén. A kurzus az év eleje óta 24 százalékkal erősödött, miközben a nagy rivális európai piacvezető, a (többek között) a Zara márkáról ismert spanyol Inditex „mindössze” 8 százalékkal tudott javítani.

Ecoline

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Ezt ne kérd nyáron a kozmetikustól – életmódváltásra is szükség lehet, hogy megvédjük a bőrt a veszélyektől

Ezt ne kérd nyáron a kozmetikustól – életmódváltásra is szükség lehet, hogy megvédjük a bőrt a veszélyektől

A nyári bőrápolás nem merül ki annyiban, hogy leveszünk egy fényvédőt a polcról. Mit kell tenni, ha minden önmérséklet ellenére leégünk? Mihez kezdjen, akinek problémás a bőre, és milyen termékeket érdemes magunkkal vinni a nyaralásra? Mit együnk, hogy szebbek legyünk? Szakértőkkel beszélgettünk hiedelmekről, jó és rossz praktikákról.