Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Az amerikai szövetségi kormányzat júliusban és augusztusban összesen 3 milliárd dollárt fordított arra, hogy támogassa...
Az amerikai szövetségi kormányzat júliusban és augusztusban összesen 3 milliárd dollárt fordított arra, hogy támogassa a lakosság új, üzemanyag felhasználás szempontjából hatékonyabb autók vásárlását. A program kifutásával az iparági szereplőknek és közvetve a befektetőknek is azzal kellett most szembesülniük, hogy a kereslet még korántsem annyira ”egészséges” mint azt hitték.
Az előző hónapban eladott járművek száma alapján évesítetten 9,16 millió autó találna gazdára, ha az értékesítések a jelenlegi ütemben haladnak tovább. Ettől kisebb eladásokat csak idén februárban regisztráltak a statisztikákat vezetők, amikor 9,11 millió volt az adat.
Augusztusban, amikor a roncsprémium program még érvényben volt, viszont már 14 millió fölött is járt az évesített adat. A vezető autógyártók mind jelentős visszaesésről számoltak be: a GM eladásai 45 százalékkal, a Toyotáé 13 százalékkal, a Chrysler értékesítések 42 százalékkal, a Nissané 7 százalékkal, a Hondáé 20 százalékkal, míg a Fordé 5 százalékkal szakadtak be.
Equilor
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Szakértőkkel próbáltuk megfejteni az imádott lény varázsát.