szerző:
ecoline.hu

A társaság az idén sem fogta vissza hirdetési kiadásait, a 25-40 százalékkal csökkenő listaárak miatt így már 2009-ben...

A társaság az idén sem fogta vissza hirdetési kiadásait, a 25-40 százalékkal csökkenő listaárak miatt így már 2009-ben is erősítette jelenlétét a médiában. A világ második számú üdítőital-gyártója jövőre a tejes reklámbüdzsé közel harmadát a digitális médiában kívánja elkölteni – mondta a vezérigazgató, aki szerint az emberek ételre és italra válságban sem költenek kevesebbet.

A PepsiCo részvényárfolyama a keddi kereskedés elején nem mozdult el a hétfői záróárról. A kurzus az év eleje óta 6,7 százalékkal erősödött.

Ecoline

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
Pénztárcát lopott a győri vasútállomáson, segítsen a rendőrségnek megtalálni!

Pénztárcát lopott a győri vasútállomáson, segítsen a rendőrségnek megtalálni!

Beer Miklós és a tornasor

Beer Miklós és a tornasor

Megnősült a „Szikla”

Megnősült a „Szikla”

37 fokban ünnepelhetünk holnap

37 fokban ünnepelhetünk holnap

50 éves palackpostát halásztak ki a tengerből Alaszkában

50 éves palackpostát halásztak ki a tengerből Alaszkában

57 menekültet szállítottak az olasz hatóságok Lampedusára

57 menekültet szállítottak az olasz hatóságok Lampedusára