szerző:
ecoline.hu
Tetszett a cikk?

A társaság az idén sem fogta vissza hirdetési kiadásait, a 25-40 százalékkal csökkenő listaárak miatt így már 2009-ben...

A társaság az idén sem fogta vissza hirdetési kiadásait, a 25-40 százalékkal csökkenő listaárak miatt így már 2009-ben is erősítette jelenlétét a médiában. A világ második számú üdítőital-gyártója jövőre a tejes reklámbüdzsé közel harmadát a digitális médiában kívánja elkölteni – mondta a vezérigazgató, aki szerint az emberek ételre és italra válságban sem költenek kevesebbet.

A PepsiCo részvényárfolyama a keddi kereskedés elején nem mozdult el a hétfői záróárról. A kurzus az év eleje óta 6,7 százalékkal erősödött.

Ecoline

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!