Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Eladja élményparkokat üzemeltető üzletágát a belga Anheuser-Busch InBev sörgyártó – jelentette be a vállalat...
Eladja élményparkokat üzemeltető üzletágát a belga Anheuser-Busch InBev sörgyártó – jelentette be a vállalat csütörtökön. A társaság 2,7 milliárd dollárt kap a divízióért, amelynek értékesítéséről már régóta pletykáltak.
A most már AB InBev néven futó sörgyártó tavaly vásárolta meg konkurensét, az amerikai Anheuser-Buscht, s a tranzakció eredményeként megkapta a tengerentúli társaság 10 szórakoztatóparkot üzemeltető egységét is. Mivel az InBev profilidegennek ítélte a vidámparkokat úgy döntött túlad a divízión, amelynek értékesítéséről most sikerült megegyezni a világ legnagyobb kockázati tőke társaságának számító Blackstone Grouppal. A vevő 2,3 milliárd dollárt fizet készpénzben a sörgyártónak, s további 400 millió dollárt az üzletág jövőbeli profitjából.
Az InBev a tranzakció bevételét a tavalyi Anheuser-Busch akvizíció miatt felvett hitel törlesztésére fordítja majd. Mivel a felvásárlás jelentős részét kölcsönből finanszírozta a sörgyártó, a vállalat most 45 milliárd dollárral tartozik a hitelező bankoknak.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A magánintézményben elhelyezett kisfiúért havonta 220 ezer forintot fizetett a család.
A Nemzetgazdasági Minisztériumnak elsőre nem sikerült teljesíteni a közérdekű adatigénylést.
Rohadéknak és elmebetegnek nevezte a fideszes publicista a jogtudóst.
A cél a Kína számára kényes témák visszaszorítása volna az akadémiai diskurzusokban.
A járművek hivatalosan „kulcsos autók”, azaz megfelelő vezetői döntés esetén bármelyik dolgozó használhatja – például az elnökség tagjai is.