Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Az Avantgarde a fő hangsúlyt a légitársaság ismertségének és imázsának magyar médiában való erősítésére kívánja...
Az Avantgarde a fő hangsúlyt a légitársaság ismertségének és imázsának magyar médiában való erősítésére kívánja helyezni, az easyJet-et, mint a magyar utazó közönség legjobb választását kívánja bemutatni. A tanácsadó cég lesz felelős a légitársaság magyar website-jához kapcsolódó PR aktivitásokért is.
Az Avantgarde, amely tenderen nyerte el a megbízást, közvetlenül Peter Voets-cel, a Svájc, Ausztria, Közép Európa régióért felelős marketing igazgatóval fog együtt dolgozni. "Az Avantgarde látásmódja, kreatív ötletei és kiterjedt légiközlekedési tapasztalata győzött meg minket arról, hogy partnereink legyenek a rólunk kialakult kép továbbfejlesztésében és az utasszámunk növelésében” - nyilatkozta a szakember.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az orosz és az amerikai elnök várhatóan a jövő héten tárgyal egymással.
Németh Balázs Fidesz frakció szóvivő új műsora első hetén nagyon magas nézettséget ért el, azonban úgy tűnik, csak azért, mert fizettek érte.
A magyar gazdaságban is az autóipar volt a legfőbb vesztese a tavalyi évnek.