szerző:
ecoline.hu
Tetszett a cikk?

A világ második legnépszerűbb keresőjét működtető cég a harmadik negyedévet 186,1 millió dolláros (részvényenként 15...

A világ második legnépszerűbb keresőjét működtető cég a harmadik negyedévet 186,1 millió dolláros (részvényenként 15 centes) adózott eredménnyel zárta. Ez több mint háromszorosa az egy évvel korábbi 54,3 millió dolláros profitnak, és meghaladja a Bloomberg 13 centes EPS-konszenzusát is.

Az árbevétel 1,13 milliárd dollár volt a harmadik negyedévben, ez szintén – 10 millió dollárral – meghaladja a piac várakozásait.

Az on-line reklámbevételek a társaság szerint a július-szeptemberi időszakban stabilizálódtak, a recesszió enyhülésének köszönhetően.

A Yahoo! jelenleg 100 millió dolláros brand marketing kampánnyal erősíti pozícióját. Az amerikai keresőpiacon szeptemberben a 18,8 százalékos részesedést ért el a cég, ez 1,3 százalékponttal marad el a májusi eredménytől. (A Google 64,9 százalékkal tartja vezető helyét.)

Ecoline

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!