Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A világ második legnépszerűbb keresőjét működtető cég a harmadik negyedévet 186,1 millió dolláros (részvényenként 15...
A világ második legnépszerűbb keresőjét működtető cég a harmadik negyedévet 186,1 millió dolláros (részvényenként 15 centes) adózott eredménnyel zárta. Ez több mint háromszorosa az egy évvel korábbi 54,3 millió dolláros profitnak, és meghaladja a Bloomberg 13 centes EPS-konszenzusát is.
Az árbevétel 1,13 milliárd dollár volt a harmadik negyedévben, ez szintén – 10 millió dollárral – meghaladja a piac várakozásait.
Az on-line reklámbevételek a társaság szerint a július-szeptemberi időszakban stabilizálódtak, a recesszió enyhülésének köszönhetően.
A Yahoo! jelenleg 100 millió dolláros brand marketing kampánnyal erősíti pozícióját. Az amerikai keresőpiacon szeptemberben a 18,8 százalékos részesedést ért el a cég, ez 1,3 százalékponttal marad el a májusi eredménytől. (A Google 64,9 százalékkal tartja vezető helyét.)
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az orosz és az amerikai elnök várhatóan a jövő héten tárgyal egymással.
Németh Balázs Fidesz frakció szóvivő új műsora első hetén nagyon magas nézettséget ért el, azonban úgy tűnik, csak azért, mert fizettek érte.
A magyar gazdaságban is az autóipar volt a legfőbb vesztese a tavalyi évnek.