Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A 278 millió koronás (40,1 millió dolláros) „legalsó sor” 85 százalékkal kisebb ugyan, mint egy évvel korábban volt...
A 278 millió koronás (40,1 millió dolláros) „legalsó sor” 85 százalékkal kisebb ugyan, mint egy évvel korábban volt, de jócskán meghaladja a Bloomberg 155 millió koronás konszenzusát.
Az árbevétel 34 százalékkal, 13,4 milliárd koronára csökkent. Leif Oestling vezérigazgató szerint az európai piac már túl van a mélyponton, Ázsiában pedig már a fellendülés jelei látszanak. Az európai haszongépjármű-piac szeptemberben 42 százalékkal zsugorodott éves szinten – tájékoztatott a múlt héten az Európai Autógyártók Szövetsége.
A Scania az ágazatban párját ritkító módon igyekszik megtartani állandó alkalmazottjait, bár az időleges munkavállalók jó részétől elköszönt. Összehasonlításképpen: a Volvo 2008-ban 10 százalékkal csökkentette alkalmazotti létszámát.
A Scania árfolyama a bejelentés után közel két százalékkal emelkedett. A kurzus az év elejéhez képest 24 százalékos pluszban áll.
Ez volt október 26-án a második pozitív svéd meglepetés: a piac üdvözölte az Electrolux eredményeit is.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az orosz és az amerikai elnök várhatóan a jövő héten tárgyal egymással.
Németh Balázs Fidesz frakció szóvivő új műsora első hetén nagyon magas nézettséget ért el, azonban úgy tűnik, csak azért, mert fizettek érte.
A magyar gazdaságban is az autóipar volt a legfőbb vesztese a tavalyi évnek.