Nem félünk eléggé
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Az Air France-KLM megerősítette, hogy az amerikai Delta Airlinesszal karöltve tárgyalásokat kezdett a komoly gondokkal...
Az Air France-KLM megerősítette, hogy az amerikai Delta Airlinesszal karöltve tárgyalásokat kezdett a komoly gondokkal küzdő Japan Airlinesszal. Hétfőn a holland De Telegraaf cimű lap számolt be arról, hogy a francia-holland és az amerikai cég közös erővel segítheti ki Ázsia legnagyobb légitársaságát. A lap szerint a két vállalat több száz millió eurós tőkeemelést hajthat végre a csődközeli helyzetben lévő konkurensnél.
Mindenki a csődeljárást várta
A Japan Airlines vesszőfutása december 30-án indult, ekkor szellőztette meg egy helyi napilap, hogy a japán vállalat bármikor csődbe mehet. A légitársaság az elmúlt négy üzleti évéből hármat veszteséggel zárt, a 2009. március 31-én zárult évben 63,2 milliárd jen volt a mínusz. Az év első kereskedési napját ennek ellenére masszív emelkedéssel kezdték a vállalat papírjai a tokiói tőzsdén, miután úgy festett, hogy a japán állam ismét megmenti a céget. Január 5-én azonban ismét zuhanni kezdett a Japan Air kurzusa, miután kiderült, hogy a kormányzat ezúttal mégsem segít. A vállalat kapitalizációja ezt követően alig több mint egy hét alatt 80 százalékkal, 2,5 milliárd dollárral zuhant, s mindenki arra számított, hogy a kabinet napokon belül megindítja a csődeljárást.
Most úgy fest, talán mégis akad más megoldás. Az Air France-KLM ugyanis megerősítette a Telegraaf értesüléseit, hozzátéve, hogy a felek közötti egyeztetések jó irányba haladnak.
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Ketogén, 90 napos, mikrobiom- és kortizolcsökkentő: a divatdiéták akár be is válhatnak, de legalább egy baj biztosan van velük. Hogyan válasszuk ki a nekünk megfelelő módszert? Mennyi időt adjunk magunknak, ha a testsúlyunk 5-10 százalékát akarjuk leadni? Miért tartják még mindig a mediterrán típusú étrendeket a legjobbnak? Szűcs Zsuzsanna, a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének elnöke válaszolt.
Közel 36 millió eurót, azaz mintegy 14 milliárd forintot kér a felszámoló a Dunaferr padlót fogott hengerművének életképes részeiért.
Az viszont még nem dőlt el, meddig lesz elérhető.
A magyar miniszterelnök hatalma veszélyben van, de nem úgy, ahogyan azt várnánk.