Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Lakat kerül a továbbra is komoly gondokkal küzdő amerikai General Motors érdekeltségébe tartozó Opel antwerpeni...
Lakat kerül a továbbra is komoly gondokkal küzdő amerikai General Motors érdekeltségébe tartozó Opel antwerpeni üzemére – jelentette be az autógyártó csütörtökön. A vállalat az európai autópiac szűkülésével indokolta az üzembezárását. Az egységben a vállalat legkeresettebb modelljének számító Astrákat szerelik össze. A belgiumi termelés leépítése az első komolyabb lépés a korábban eladásra is felkínált Opel átszervezésében. A gyárbezárással 2606 munkahelyet szüntet meg a GM.
Az antwerpeni gyártás felszámolását akár több hasonló lépés követheti, a GM ugyanis ötödével csökkentené az Opel európai termelését, s eközben 8300 munkahelyet számolna fel. A vállalat folyamatosan tárgyal az európai kormányzatokkal, s reményeik szerint 2,7 milliárd dollárnyi segítséget kapnak a gyáraknak otthont adó országoktól. Nick Reilly, az Opel megbízott vezetője korábban úgy fogalmazott: nem nyílt licitről van szó, de ha valaki teljesen megtagadja a részvételt az Opel megmentésében, akkor az valamelyest befolyásolhatja a terveiket.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Elég magas füstoszlopot lehetett látni.