Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A 2009-es év a gazdasági válság és a jelentős eladási ingadozások jegyében telt, cégünk azonban ennek ellenére...
A 2009-es év a gazdasági válság és a jelentős eladási ingadozások jegyében telt, cégünk azonban ennek ellenére megerősítette pozícióját a szlovák piacon– mondta Roman Portášik, a Kia Motors Sales Slovensko s.r.o. kereskedelmi igazgatója. Az elmúlt esztendőben a Kia 6349 gépjárművet adott el Szlovákiában, 19,5 százalékkal többet, mint egy esztendővel korábban. A társaság piaci részesedése ezzel 7százalék fölé emelkedett, így a negyedik legnagyobb piaci szereplő északi szomszédunknál – írja a helyi bumm.sk
A KIA 2006-ban nyitotta meg zsolnai egységét, ahol eredeti tervek szerint 2009-ben már 240 ezer autót gyártottak volna le, a válság miatt azonban egyelőre még nem érte el az egység ezt a termelési szintet. Az üzemben jelenleg 2800-an dolgoznak, amely a gazdasági krízis ellenére is 100 fős növekedést jelent a 2008 végi szinthez képest.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Elég magas füstoszlopot lehetett látni.