Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A 2009 október-decemberi időszakot a Procter & Gamble 4,66 milliárd dolláros – részvényenként 1,49 dolláros –...
A 2009 október-decemberi időszakot a Procter & Gamble 4,66 milliárd dolláros – részvényenként 1,49 dolláros – adózott eredménnyel zárta. A Bloomberg elemzői konszenzusa 1,36 dollár volt; egy évvel korábban a legalsó sorban kereken ötmilliárd dollár állt.
Az árbevétel az egy évvel korábbihoz képest 6,4 százalékkal, 21 milliárd dollárra emelkedett.
A Procter & Gamble részvényárfolyama, amely az év eleje óta kevesebb mint egy dollárral emelkedett, a bejelentést követően 19 centtel, 61 dollárra nőtt a New York-i nyitás előtti kereskedésben.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ez a HVG heti gazdasági összefoglalója.