Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A BMW tavaly a két legnagyobb piacán komoly visszaesést könyvelt el: a németországi értékesítés 9,4 százalékkal, az...
A BMW tavaly a két legnagyobb piacán komoly visszaesést könyvelt el: a németországi értékesítés 9,4 százalékkal, az egyesült államokbeli 20 százalékkal csökkent. A társaság szerint az idén ezeken a piacokon is növekedés várható, és további bővülésre lehet számítani Kínában, Brazíliában és Indiában, ahol tavaly is nőtt értékesítés.
A BMW árbevétele tavaly az előző évihez képest 4,7 százalékkal, 50,7 milliárd euróra csökkent – a Bloomberg elemzői 48,9 milliárd eurót valószínűsítettek. A részletes eredménykimutatást várhatóan március 17-én teszi közzé a cég.
A tőzsde üdvözölte a bejelentéseket: a BMW árfolyama Frankfurtban pénteken 3,3 százalékos pluszban is megfordult.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ez a HVG heti gazdasági összefoglalója.