szerző:
ecoline.hu
Tetszett a cikk?

Az akvizíciókat figyelmen kívül hagyó, devizahatásoktól megtisztított árbevétel 2009-ben 4,1 százalékkal haladta meg...

Az akvizíciókat figyelmen kívül hagyó, devizahatásoktól megtisztított árbevétel 2009-ben 4,1 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit. 2008-ban a társaság 8,3 százalékos organikus bővülésről számolt be, 2009-re a Bloomberg által megkérdezett elemzők 3,9 százalékot valószínűsítettek.

Az adózott eredmény 10,4 milliárd svájci frank volt tavaly, ez 200 millió frankkal haladja meg a prognózist.

A Nestlé 2009-ben jelentősen növelte reklámköltéseit: több mint 30 márkájának népszerűsítésére 10 százalékkal többet költött, mint 2008-ban. Jórészt erre alapozva a cég az organikus bevétel növekedési ütemének gyorsulására számít.

A Nestlé a pénteki nyitás előtt tette közzé eredményeit, a részvényárfolyam 0,3 százalékos mínuszban kezdte a kereskedést.

Ecoline

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!