Erősödésre hajaz az Unilever

A többek között a Dove, a Cif és a Lipton márkákról ismert Unilever 3,7 milliárd dollárért vásárolja meg a hajápolási...

  • ecoline.hu ecoline.hu
Erősödésre hajaz az Unilever

A többek között a Dove, a Cif és a Lipton márkákról ismert Unilever 3,7 milliárd dollárért vásárolja meg a hajápolási termékeket gyártó egyesült államokbeli Alberto Culvert. A készpénzes vételár az illinoisi központú társaság pénteki záróárához képest 19 százalékos prémiumot tartalmaz.

Az Unilever-befektetők üdvözölték a bejelentést: a részvényárfolyam szeptember 27-én délelőtt két százalékos pluszban is járt.

Az Alberto Culver a június 30-ig eltelt 12 hónapot 1,6 milliárd dolláros forgalom mellett 250 millió dolláros EBITDA-val zárta.

Ecoline

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Ezt ne kérd nyáron a kozmetikustól – életmódváltásra is szükség lehet, hogy megvédjük a bőrt a veszélyektől

Ezt ne kérd nyáron a kozmetikustól – életmódváltásra is szükség lehet, hogy megvédjük a bőrt a veszélyektől

A nyári bőrápolás nem merül ki annyiban, hogy leveszünk egy fényvédőt a polcról. Mit kell tenni, ha minden önmérséklet ellenére leégünk? Mihez kezdjen, akinek problémás a bőre, és milyen termékeket érdemes magunkkal vinni a nyaralásra? Mit együnk, hogy szebbek legyünk? Szakértőkkel beszélgettünk hiedelmekről, jó és rossz praktikákról.