szerző:
ecoline.hu
Tetszett a cikk?

A háztartási tisztítószerek globális piacának elsőszámú szereplője az előző esztendő utolsó három hónapjában 507...

A háztartási tisztítószerek globális piacának elsőszámú szereplője az előző esztendő utolsó három hónapjában 507 millió fontos (616 millió dolláros) adózott nyereséget ért el, ami 13 százalékkal magasabb a 2009 hasonló időszakában realizált profitnál. Az árbevétel 2,3 milliárd fontra rúgott, ez 10 százalékos növekedést jelent.

Bár a nyereség és az árbevétel is emelkedett, a marzsok romlottak az előző esztendőhöz képest, ezért a befektetők negatívan értékelték a Nurofen gyártójaként is ismert cég számait. Hiába ígért a vállalat vezetése 12 százalékos árbevétel és 10 százalékos adózott nyereség növekedést a folyó üzleti évre, a társaság részvényei lejtőre kerültek a tőzsdén (az igazsághoz hozzátartozik, hogy az elsőre impozánsnak tűnő számok visszalépést jelentenek, hiszen tavaly még 17 százalékkal nőtt a forgalom).

A vállalat papírjai kora délután 3,23 fonton forogtak a londoni kereskedésben, ez pedig 6,2 százalékos esést jelent.

Ecoline

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!