Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Július 27-én az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió átfogó vámegyezményben állapodtak meg.
A nagy konkurens, Peugeot-Citroen tegnapi botlása után a Renault csütörtökön a várakozásoknak nagyjából megfelelő...
A nagy konkurens, Peugeot-Citroen tegnapi botlása után a Renault csütörtökön a várakozásoknak nagyjából megfelelő eredményeket közölt. A francia autógyártó 2010-ben 3,42 milliárd eurós nyereséget könyvelhetett el, ami jelentős javulás az egy esztendővel korábbi 3,07 milliárdos veszteséghez képest, s szinte pontosan megegyezik a Bloomberg 3,43 milliárdos konszenzusával.
A növekedés jórészt a felfutó értékesítésnek köszönhető: a gyártó olcsó típusai (többek közt a Daciák) iránt dinamikusan nőtt a kereslet a válság kirobbanása óta. A tavalyi 39 milliárd euró hatodával haladja meg a 2009-ben realizált árbevételt.
A cégvezetés igyekezett jó hírekkel is szolgálni a befektetőknek, a látva a Peugeot gyorsjelentésének tegnapi nem túl lelkes fogadtatását. A közlemény szerint a cég üzemi eredményhányada 2013-ra a jelenlegi 2,8 százalékról 5 százalék fölé emelkedhet, ami az árbevétel bővülését látva jelentős nyereségnövekedést valószínűsít.
Július 27-én az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió átfogó vámegyezményben állapodtak meg.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
A kiberbiztonsági követelmények teljesítése érdekében további fél év felkészülési időt kaptak az érintett szervezetek.
Adózási és adatszolgáltatási kötelezettségek 2025. július 30. és 2025. augusztus 31. között.
A 30 százalékos vámfenyegetés megfelezéséért cserébe az unió vállalta, hogy 750 milliárd dollárért vesz energiát az USA-tól, és 600 milliárd dollárnyi új befektetést hajt végre az Egyesült Államokban.
A könnyűzene mindig is elitellenes volt – véli a szociológus-médiakutató és egyben punkzenész.