Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A vártnál nagyobb mértékben növekedett a világ legnagyobb luxusipari társasága, a Louis Vuitton táskákról is ismert LVMH bevétele a harmadik negyedévben.
A francia cég közölt adatai szerint az árbevétel 6,01 milliárd euró volt a július-szeptemberi időszakban, ami 15 százalékkal több az egy évvel korábbinál és meghaladja a Reuters 5,8 milliárdot jelző elemzői konszenzusát.
A Louis Vuitton mellett márkák tucatjait - például a TAG Heuer karóra-, a Dior parfüm- és a Dom Pérignon pezsgőmárkát - egyesítő LVMH üzletmenetét egyszeri hatások és hosszabb távú trendek egyaránt segítették. Jót tett, hogy Japánban - az egyik legnagyobb piacon - a márciusi földrengés, szökőár és atomkatasztrófa után a harmadik negyedévben ismét nőtt a bevétel. Ugyancsak javította az eredményeket, hogy beolvadt a csoportba az órákat és ékszereket gyártó olasz Bulgari, amelyet tavasszal vettek át.
Ugyanakkor a luxusiparban a válság ellenére tapasztalható általános élénkülés is kitartott, Európában, az Egyesült Államokban és Ázsia Japánon kívüli tájain is nőtt a forgalom. Ezt mutatja például az, hogy az óra-ékszer üzletágban az év első kilenc hónapját együttvéve a teljes bevétel 76 százalékkal nőtt, azonos csoportösszetételre számítva pedig 26 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit - áll a cég közleményében, amely nem tartalmazza az érintett üzletágakban elért árbevétel pontos értékét, csak a változás mértékét.
Az ágazat meghatározó piaci elemzőjének számító Bain and Company nemzetközi tanácsadó cég hétfőn ismertetett felmérése szerint az idén 13 százalékkal növekszik a luxuscikkeket gyártó cégek bevétele - konstans árakon számolva -, míg májusban még 8 százalékos növekedést jósoltak. Májusban a Bain elemzői azt prognosztizálták, hogy a tavaly rekordösszeget, 172 milliárd eurót kitevő globális forgalom az idén további 8 százalékkal 185 milliárd euróra növekszik és 2014-ben már elérheti a 220 milliárd eurót.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
„Én itt már minden »hülyére« szavaztam. Értelmes, világlátott, anyagilag stabil helyzetben lévő embernek szerintem tilos politikai párt közelébe mennie itthon” – mondja a magyar „orr”. HVG-portré.
Dopeman a „Jó arcok”-at, Kocsis Máté a „Zebra” nevű kört vezeti. Na de melyik kört vezetheti Schmidt Mária?
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Kellemes zenei aláfestés jellemzi, egy mosolygó pap is felbukkan benne.