Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Keddre virradóra zátonyra futottak a béremelési tárgyalások a Lufthansa vezetése és a dolgozók képviselői között, így a mintegy 19 ezer légikísérőt tömörítő UFO szakszervezet hamarosan be fogja jelenteni a sztrájkot.
A tagok már korábban megszavazták a munkabeszüntetést arra az esetre, ha a béremelésről nem sikerül megállapodni a vezetéssel. A Lufthansa utazószemélyzete eddig néhány kisebb akciótól eltekintve még sohasem sztrájkolt.
Az UFO követelései 5 százalékos béremelésre, egyhavi bérnek megfelelő nyereségrészesedésre, valamint arra vonatkozó garanciára terjednek ki, hogy a vezetés nem fog kiszervezni feladatokat, illetve nem alkalmaz a továbbiakban kölcsönzött munkaerőt.
Bár a társaság lendületbe jött az idei második negyedévben - 361 millió euró működési eredményt ért el, 28 százalékkal többet az egy évvel korábbinál -, az év első felében még 20 millió euró veszteség mutatkozott a rossz első negyedév miatt, amikor még 381 millió volt a működési veszteség. Az első félévben 168 millió euró adózás utáni veszteség keletkezett, de ez 38 millió euróval kevesebb, mint tavaly volt.
A vállalat a költségtakarékossági program - a téli menetrendben a kapacitások 2,5 százalékkal történő csökkentése, és leépítések - révén akar a jövedelmezőségen tovább javítani. Az idén már volt egy, a Lufthansát súlyosan érintő sztrájk, akkor a frankfurti repülőtéren a gépek mozgását irányító földi személyzet hagyott fel a munkával.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.